Czas na obiadNowości

Jak gotować by posiłki dostarczały nam energii do działania zamiast pustych kalorii? – “Czas na obiad. 100 pomysłów na odżywczy posiłek”

Posted On
Posted By Hanna

Współczesny człowiek nie ma czasu na codzienne przygotowywanie od podstaw trzech podstawowych posiłków dla siebie i swoich bliskich. Coraz częściej w nawale obowiązków związanych z pracą i domem idziemy na łatwiznę i zastępujemy pełnowartościowe pokarmy szybkimi daniami, które wystarczy podgrzać w mikrofali. Wskaźniki otyłości w nowoczesnych społeczeństwach wzrastają w zastraszającym tempie. W wyniku coraz powszechniej występujących chorób cywilizacyjnych ogólny stan zdrowia także się pogarsza. Z roku na rok tracimy naszą naturalną odporność. Cierpimy na skutek stresu i przewlekłego zmęczenia.

Jak odwrócić ten katastrofalny stan rzeczy? Czy zmiany w naszym społeczeństwie można cofnąć?

Trudno znaleźć odpowiedź na te pytania. Każde dostępne rozwiązanie wymaga z naszej strony wysiłku, zaangażowania i cierpliwości. Skutków złych nawyków, które pielęgnowaliśmy przez lata, nie da się odwrócić w tydzień. Można jednak zacząć żyć zdrowiej odżywiając się racjonalnie oraz dbając o odpowiedni odpoczynek i ruch na świeżym powietrzu. Z pomocą na tej trudnej drodze może nam przyjść książka “Czas na obiad. 100 pomysłów na odżywczy posiłek” autorstwa Violi Orban. Ta pozycja dostarczyć nam może wielu pozytywnych inspiracji i sprawdzonych rad niezbędnych do wprowadzenia zdrowych zmian w naszym codziennym jadłospisie.

Dla kogo przeznaczona jest książka “Czas na obiad. 100 pomysłów na odżywczy posiłek”?

Nie ważne czy potrafisz choć trochę gotować, czy jesteś całkowicie pozbawiony kulinarnej fantazji. Wprowadzenie pozytywnych zmian wymaga jedynie zaangażowania z naszej strony i dobrego przewodnictwa. Viola Orban, która jest z wykształcenia dietetykiem i autorką niezwykle popularnego bloga o zdrowym odżywianiu znakomicie nadaje się na naszego mentora. Przepisy zgromadzone w jej książce “Czas na obiad. 100 pomysłów na odżywczy posiłek” opisują krok po kroku, jak przygotować potrawy, które będą dobre dla naszego ciała i ducha. Nawet osoby bez większego doświadczenia i talentu w dziedzinie gotowania poradzą sobie z nimi bez problemu.

Dzięki poradom Violi Orban każdy może zacząć żyć zdrowie i mieć każdego dnia na swoim stole zdrowe, a zarazem smaczne dania. Wskazówki doświadczonej pani dietetyk pozwolą nam nieco schudnąć, ograniczyć ilość mięsa i przede wszystkim być sytym, ponieważ nic tak nie przeszkadza w budowaniu dobrych nawyków jak napady wilczego głodu. Warto spróbować zmienić swoje podejście do odżywiania i każdego dnia cieszyć się pełnowartościowymi posiłkami, które dodają energii, a nie pustych kalorii.

Restauracja zdjęcie utworzone przez azerbaijan_stockers - pl.freepik.com

Related Post